Början på julalbumet...

Julen förbi sen länge och likaså julsakerna, men känner att jag vill göra en julalbum till barna så de kan gå in och titta på våran jul till sjöss.
Tänkte köra i A4 format nu, har ju alltid hållt på med 15*15, men gud så fort det går att scrappa i denna format.

Tycker kanske min fantasi börjar tryta, ser ju ut som nåt barna gör i skolan irl. liknande.


Det enda "avancerade" med denna är de vitembossade kulorna.


Sen blev det i en rask takt en till.

Swirlen i vänstra hörnet högst upp är mina nya skumgummistämplar, fick dom igår hade totalt glömt bort att jag beställt dom.
 
Blomman och snöflingan har fått lite glitterlim på sig.
Sen en papyrusrulle som jag tycker blir så fint.

Här under rubriken skulle jag velat ha haft dymo text men hittade inte rullarna så det fick bli handskrift istället. Kanske ändrar jag detta sen lite senare.
Har påbörjat på en till, men den får ni se en annan gång, få se hur mycket jag scrappar om julen med, tills jag tröttnar kanske.
Egentligen har jag inte tid att scrappa men nu har de två minsta haft feber så jag har fått möjlighet att scrappa mer.

Har nån någon bra knep hur jag ska få min treåring att lugna sig, han klättrar, hoppar högt ifrån och gör allmänt bus hela tiden, han ramlade och fastnade med foten i våningssängen och hängde upp och ner ifrån foten häromdagen, igår när jag bakade och vände ryggen till så klättra han på köksbänken och ramla och slog sig i sidan, en halvtimme senare hoppar han från sin stol och slår sig igen, jag måste ha 100% koll på honom hela tiden, det tär lite på en annan, får knappt ingen luft, fast ibland kan han sitta en halvtimme och titta på film och då brukar jag sitta och scrappa, sitter ju i samma rum.

Kommentarer
Postat av: Karin- Essmo

vilket mysigt album! Gillar alla små härliga detaljer,jättefint!

Kram K.

2009-01-22 @ 20:10:35
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0