Några alster till julalbumet!

Har tappat stingen totalt, det var inte roligt alls att göra dessa, men nu har jag gjort klart dom två senaste LO´sarna till julalbumet, har ju en massa julfoton som väntar på att scrappas men just nu känner jag inte för det. Kanske nån gång senare.
 


Det var ju lite dans runt granen och sånt på båten för barnen.

Har använt några ord från kylskåpspoesin. (Använder dom ändå inte)


Sen när tomten kom på besök

En dubbel LO,
   
(Bilderna är klickbara)
 

Nu är det första dagen på fem dagar som jag inte har nån feber, åkte på influensan. Lite retligt ifs för i fredags så var jag och jobba (de ringde fem torsdag kväll från kommunen och frågade om jag kan börja klockan sex) när jag kommer hem fick jag världens huvudvärk, trodde det var migrän, sen var jag iväg med dottern till dansskolan och då under tiden passade jag på att träna, så en timme efteråt började jag få feber, sen var jag sjuk söndagen, så det blev inte mycket gjort vid huset från min del. Måndag jobba igen trots lite feber, sen 40 graders feber på tisdag. Så hade chefen pratat om nån vik. men nu tänkte jag att nu när jag var sjuk bara hann jobba två dar så får jag nog inte det, men hon ringde igår kväll igen och erbjöd viket, vilket är inom bilpoolen och heltid, och jag börjar på måndag. Visst det är inget jag har sökt, de har ringt och erbjudit mig sen är det ju inget jag vill syssla med en längre stund men nu behövs pengarna. Har ju världens shoppinglista som jag skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0