Ännu lugnare lördagsmorgon

Ute snöar det dasslock, dit vill man ju inte gå. Alla dessa kloka äldre sa att det kommer mer snö, var så säkra på det, man ville ju att de skulle ha haft fel. Här inne har det precis ätits en lååång frukost med gröt, ägg, juice ja en riktig brunch. Dagens program vet inte riktigt vad det ska bli, förutom att handla lite mat på City Gross, nu har ju min srappar känsla dalat lite, det enda jag gjort på länge är några kort, det ifs är kul att stämpla och färglägga dem. Alla vi får våra uppåt- och neråt gångår. Ser ifs mot scrapparkursen den 4/5.
Det är bara två veckor kvar till jag ska börja på nya jobbet med, är lite spännande trots allt.
Jonathan var jätte duktig här förut, jag sa bara under frukosten efter att jag tittat under bordet att vad är det för små grisar som vart här och ätit, efter en stund så tog han dammsugaren och började dammsuga. Så gullig och snäll han är.
Nu ska jag fortsätta med vårat stilla lördag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0