April, April din dumma sill...

Glömde busa med gubben imorse. Ahh...får hitta på nåt till ikväll. Vad dumt att bloggen varit stängt i några dagar.
Har ju hänt lite. I lördags vann jag med min påskutmaning på Familjeliv, vart så häpen själv faktiskt.
image57
Påskkärringen var ifs. fin. Och det var väldigt mycket färger för att vara mig.

Nu har man fått hitta på en ny utmaning, det får "vinnaren" göra. Tog temat HJÄLTAR vardags- eller superhjältar.
3 olika mönstrade papper, blommor, band och valfria decosar. Få se om någon ställer upp på det. Hoppas det.

Marcus har tappat sin röst totalt, och har haft feber i fyra-fem dagar, kanske ska ge lite Alvedon, skulle hämta hostmedicin i söndags till honom, pratade med en i apoteket hon sa att då hjälper ju inte hostmedicin ge honom bara nåt varmt att dricka. Trots febern är han ju relativt pigg ändå, flickan är också hemma, hon har sån rethosta. Få se om jag får nån tillfälle att scrappa och städa behövs här. Ja ja få se vad vi hinner här.

Vad jobbigt detta med bygglovet är måste ju veta alla färgnummer på takpanner och fasaden, har fått hålla på och ringa och kuckla med det. Blir väl klart till nästa sommar känns det som.

Nu får jag ta hand om de små här.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0