Är det sant att våren ska stanna?

Händer väl inte så mycket just nu, har varit ute sen lunch idag med de två minsta. Kom in lite innan sex för att laga middag, tog mellis ute med i det fina vårvädret, hann pula i trädgården också, vilken energi man fick. Sen efter middagen bar det iväg till Step Upen som i vanlig ordning på tisdagar. Kicki med de små kom förbi en snabb sväng med de små. Jag har inte hunnit scrappa nåt eftersom jag varit ute idag med barnen, det är inte så lätt även om vi skulle vart inne med två stycken som vill klättra på väggarna, får väl bli lite imorgon brukar gå bäst på kvällen när Uffe kommer hem så kan han ta de små ett litet tag. Har ju en del att packa, men det är ju såå tråkigt.
Tittar mycket i inrednings Bloggar med just nu, vill ju ha modernt och ljust sen när vi ändå gör nytt. Jag vill ha vita köksluckor men Uffe vill ha mörk bok?! Uack...Ja, ja vi får väl kompromissa. Måste få han övertygad på nåt vis, har nån lite tips?
Tror faktiskt att jag fick sol i ansiktet idag, vart så röd om kinderna. Och nu blir det duschen.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0