Coola grabbar

I väntan på att maten ska bli klar kan jag lägga ut en LO jag gjort om Jonathan och kusin Jonas, kortet tagen från Legoland i somras.
image77
Pappret från min block som hetet All Dressed Up. Trähjartan och blommon hittade jag i en inredningsbutik som hade halva priset i allt, fick 10st blommor och hjärtan för 12,50 Börjar kännas lite tunt i pappersfronten nu, vill ju ha så mycket igen men har verkligen inte råd att skaffa något nu.
Därför har jag skaffat mig en heltidsjobb nu för att ha råd och scrappa, men då har man säkert inte tid. Hjälper ju gubben med hans företag med bokföring, sen har vi ju fastigheten med bokföring och trappstädning sen tre små barn och ett husbygge, ja ja nånstans finns det säkert en glipa att kunna scrappa sen, tittar ju aldrig på TV, det sista jag såg var Let´s Dance finalen. Undrar varför jag betalar TV-licens för?

Kommentarer
Postat av: kiry

Det är visst inte bara grabbarna som är COOLA. Tycker hela LO:n blev cool!!! Skitcool!

2008-04-07 @ 17:55:47
Postat av: Catt

Tack :) Fin LO du gjort, speciellt förtjust blev jag hjärtanen som hänger i snöre samt fickorna med informationen i. Ha en fin kväll!

2008-04-07 @ 21:48:57
URL: http://cattscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0