En helt lugn fredag

Idag har jag varit lite nere, så det enda som skapats är husritnigarna, som nu äntligen är klara. Ja så klart lite jobb med, men nu kan jag inte hålla på med bokföringen hemma i våran dator, får åka in till stan och sköta det hos revisorfirman, VILL ha en ny dator NU!!!

Är så mycket mer jag vill ha, lite nya scrappiz papper och andra scrappizgrejer kunde bara hamna en stor lass hos mig helt gratis...Önskedrömmar.

Idag då? Jaa, väntar på sista utmaningen på mailen så jag kan göra klart veckans utmaning på FL. Hjälper en "scrappiz vän" med det.
Sen blir det väl bara att vara med familjen. Uffe skulle komma tidigt ca fyra idag, men han ville bli klar med jobbet han håller på med just nu så än har han inte kommit och klockan är 18.15. Tänkte ta honom till bion imorgon har ju mina fribiljetter kvar.

Nej nog från mig och min deppiga sida idag.

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0