En liten prinsessa

Gjorde en LO om min dotter på fyra år. Texten skrev jag ut på Vellumpapper men texten flöt ut lite, snål som man är använde jag det ändå, eller har inte mer Vellumpapper att skriva ut med rättare sagt. Emilja är en riktig prinsessa och henne är det tacksamt att fotografera, hon spexar och gör sig till när kameran kommer fram, klänningen är näbbklänningen hon hade på sig på vårat bröllop, den har jag designat och sytt själv till henne och kusin Cajsa fick med en likadan.
image79
Ljuset och färgerna gör sig inte till som vanligt.

Kommentarer
Postat av: sofia85

supergullig lo..:-) har inte hittat hit innan, mycket fint har du skapat:-)

2008-04-09 @ 20:31:43
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0