Hjältebidraget och en fundersam

Här kommer mitt bidrag jag hade till Hjälteutmaningen jag skulle hålla i. Jag hade satt kriterierna tre (3) olika mönstrade papper, blommor och band och valfria antal decosar.
image75
Igår hann jag scrappa lite innan jag gick och la mig. En hel LO sen fick jag till några sidor till farmors minialbum och hann påbörja en LO, ska försöka få den klar idag.
Här kommer den.
image76
Lille Marcus är i sina egna tankar. lite dreglig är han så ansiktet blev lite glansig.
Texten ville jag ha lite vågig, satt den på ett nät jag hittade ute i stugan. Nålen fick jag från Stellas.se i tävlingskittet, Tagen hemmgjord, syns så dåligt här men det är sånt där papper med lite sammetskänsla. Väldigt enkel men tycker att har man sånt papper då behövs det inte så mycket annat. Tycker pappret är så fint i verkligheten det är glitter i mitten av blommorna.

Älska mig mest när jag behöver det minst för då behöver jag det mest.


Kommentarer
Postat av: kiry

Gillar den LO:n med Markus! Enkel och fin...
Den med Jonathan är också fin, men jag gillar inte när de gör tecken med händerna. Jonathans har väldigt fina färger tycker jag!

2008-04-07 @ 09:50:20
Postat av: mariante/hoppetossa

Här har det skapats ser jag!
Den undre är helt underbar medans den övre ger ett oroligt intryck med alla saker å mönster.....
Hardrockar tecknet är bara coolt.....tycker jag!(lever med rockers sambo och vuxna barn som är rockers , då är man van...fniss)
Vad är det för rött papper som du använt som fotomatta på spiderman?
Ha en pysslig vecka!

2008-04-07 @ 09:58:07
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0