Lite skapande ändå

Börjar få ide´torka just nu. Har inte råd att köpa nånting, vill ju ha nya papper och lite annat me´ att skapa med, Fick ifs mina första hÄnglar stämplar igår. Blev ett kort idag och ett pågående, men den ena kan inte jag visa, för du Hannele jag vet att du går här och läser dagligen, du får vänta, man ska inte vara så nyfiken. Men den ena systern ska få detta.
image80
Lite pappersspill och en liten nummerskylt jag hittade ute på våran tomt. "Gräset" och kanten på överst kortet är chalkat och hemmagjorda bokstäver. Är mycket för det hemma- och egengjorda just nu för tillfället.

Äntligen fick jag nybyggnadskartorna idag. Ritade igår kväll till elva på husritningar, har gjort så många ändringar att snart vet jag varken vart man ska komma ut eller in. Blir väl ingång från taket snart.

Tittade på TV igår för första gången på flera veckor. Torn tror jag det hette i fyran. Rätt så gripande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0