MC tur

Gick inte att ladda bilder från i helgen igår. Här kommer några bilder från Valla.
image96
Ett hus runt ett träd, eller vad ska man säga? Hippien Emilja.
image97
Marcus rider på en gris, han envisades med att ha Uffe´s kepa på som Uffe hade på sin svensexa. Ser ut som en äkta bonn. Fast det står Grus och Cement-Åtvidaberg. En ploj för att han är en murare.
image98
Jonathan försöker klättra, men det var inte så lätt som man kan tro.

Sen har det blivit lite premiäråka med Motorcykeln i helgen, klart barnen fick prova på och åka lite de med
image99
Pappas lilla böna.

image100

"Välkomstkommite´n"på gården när Jonte kom med Uffe.

image101
Där åker de far och dotter.

Tur så finns inte bild på mig när jag åker. Var helt förskräckt, Uffe lekte lite när jag satt med. Fast jag försöker få honom med på att åka kortegen på Valborg, så svarar han bara att, det slirar på kopplingen. Jag vill...

Det gick bra på jobbet idag skönt komma hemifrån lite igen. Hinner lika mycket när jag kommer hem, som när jag är hemma en hel dag, lustigt.

Nu är jag trött...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0