Sist och trea

Har ju glömt att visa de två sista utmaningarna på FL-Familjeliv.
Den som jag kom sist med i näst sista utmaningen var ju inte så snygg eller välarbetad, tänkte att jag skulle prova att använda lite tyg som jag laminerade, men det blev inte så bra. Jag är ju bara i prova på stadiet än, vill prova olika stilar och sånt. Tycker inte att jag har nån speciell stil ÄN.
image91
Försöker mig in på det här med närbild på detaljer. Och så hela. Fick alltså inga röster för detta bidrag. Denna utmaning skulle handla om Vänner/Friends. Färgerna Rött, svart, vitt/natur skulle vara med.
image92

Och nu till den sista utmaningen som avslutades i helgen. Kom trea i den utmaningen. Blev själv rätt så nöjd med den.
image93
Lite närbild på detaljer, har ju sett andra som gör så, så varför inte prova. Och nu den hela.
image94
Tack snälla "Tygbiten" för de röda blommorna och bokstäverna jag fick av dig. Här skulle Tamat handla om annat än människor eller djur, 2-3 foton skulle vara med annars fri tolkning.

Kommentarer
Postat av: Tygbiten

Den här LO:n gillar jag. Ett tips är att sätta en brads eller en utstansad liten rund i avvikande färg i de röda blommorna.
Snyggt att blommorna följer den rivna kanten.

2008-04-23 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0