Tävlingsbidrag, Stellas

Nu kan jag visa bidraget jag gjorde till Stellas.se, kittävlingen. Fick ju ett paket med naturfärger, tyckte Marcus 1-årsfoto passade så bra till färgerna.
image81
Det randiga pappret, fråga inte märke för det kommer jag aldrig ihåg, skar jag mindre och rev av i mitten och chalka sen tog jag en av spillbitarna och "vände" på det. Tyckte själv faktiskt om detta LO, det är inte ofta jag gör det. Men hade ju fått så fina papper i tävlingskitet jag köpte.
Syndat idag med, åt två bitar Snoddaskakor, eller som en del kallar det för Moccarutor. Visst var jag på min dagliga promenad idag och hinner förhoppningsvis göra lite Sit-Ups med, men ändå så har jag ångest nu för detta dära.

Kommentarer
Postat av: kiry

Jätte jättefint! Verkligen! Tala om hur det går i tävlingen...

2008-04-10 @ 22:19:57
Postat av: Xaim

Superfin LO, gillade rubriken!! Den passade ju perfekt..

2008-04-11 @ 09:45:10
URL: http://miaxxx.blogspot.com
Postat av: Pertan

Verkligen jätte fin Lo
ha en bra dag :)

2008-04-17 @ 11:41:37
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0