Vinter LO och ett kort

Innan jag skulle lägga mig igår tänkte göra ett kort  för det är kalasbjudning för grabben igen. Undrar om man kan ge den till en tjej som fyller sju eller ska jag göra en ny?
image58 
Ringarna ritade jag dit med en Gel-penna vart inte riktigt som jag tänkte mig.

Sen ville jag göra nåt mer när jag ändå satt där så då blev det en dubbel LO tycker de vart lite för enkla men de gick väldigt fort att göra de. ; )
image59
LO 1:an
image60
LO 2:an
image61
Så ska de se ut ihop. Tycker det ser "fattigt" ut.

Nu äntligen har jag hämtat färgen till trädgårdsstolarna jag ska måla om, hittade ju kanske från 50-60-talet sån där järn/trä stolar. Såg att de hade såna på IKEA med just nu men mina blir nog finare hmm. Sen har jag hunnit och gräva runt "pissoaren", måste lägga ut bilder sen jag planterat i den, den var här när vi flyttade hit så jag tog ut den och har haft blommor i den varje sommar.

Stannade till hos svärföräldrarnas stuga på väg till affären såg ju bilen , tog en kopp med svärmor och snacka lite, nu bjöd jag de hit till kvällen.

Glömde ta på blöja på Marcus inatt igen, för han vill inte ha blöja när han ska gå och lägga sig så jag brukar ta på honom när han väl somnat men nu glömde jag det, men han hade varit så duktig ingen olycka han är ju bara 2år och 6 månader, duktig pojke. Och Jonathan han håller på för fullt att lära sig knyta skorna, för pappa har lovat honom ett nytt spel till PS när han väl lär sig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0