Bag in box fodral!?!

Kallas det så?

Var ju tvungen och testa en sån när mannen nu hade med sig lite dricka hem när han ändå var i Tyskland, fast det värsta är att jag inte dricker vin (om jag inte blir bjuden och inte vill verka oartig) tycker det smakar så beskt men det är ju bra att ha hemma när man går bort att ge som en gåbort gåva. Denna är väldigt ojuligt men det gör´la väl inget?



   

(OBS! Bilderna är klickbara)

Nu ska jag försöka göra klart julkorten jag påbörjade för några dagar sen. Har varit lite tyst om mig nu i några dar. Igår var jag och julhandla lite så det är klart. Pust så könt.
Idag var jag med äldsta sonen och hans klass (1:an) och åkte skridskor, det var nog första gången på femton år jag stod på ett par skridskor men det gick rätt så bra, än lite vingligt. Det var ju första gången för sonen han åkte, men han åkte bättre än jag.


 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Måste allt vara juligt? Trot eller ej, men det finns de som säger att det kommer en tid efter julafton också :-o.

Fin!

2008-12-05 @ 14:14:48
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Ika

Vad påhittig du är!



Jättefin är den,ed ljuvliga färger.



Trevlig Helg!



Kram Ika

2008-12-06 @ 10:46:53
URL: http://www.scrapika.blogspo.com
Postat av: Hoppetossa

Du gör alltid så inspirerande saker....

Knölarna inne i huvvet börjar tumla runt av att s sånt här å man vill bara sätta sej ner å pyssla....

Du är så kreativ & inspirerande!

Bara så du vet!

Ha en underbar kreativ vecka i lagon takt!

Kram

2008-12-08 @ 06:57:57
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0