Jag har skapat lite

Har faktiskt skapat lite igår och idag! Skulle ju över till min syster igår kväll så det blev en altrad tändsticksask utav fyra små tändsticksaskar.

De gröna bladen och bären är från en av mammas ljusmanchett hehe... ; )

Sen hade jag mina tjockare kartonger hemma så det blev en vit kortstomme (fick den av grannen). Det var så sent på kvällen så det fick bli en enkel, motivet är faktiskt en tygbit.


Idag har jag påbörjat men en LO men tiden har inte riktigt räckt till idag eftersom barnen har fått magsjuka så jag har fått springa till tvättstugan titt som tätt och sen har jag fått sprita lite här och där, allt för att försöka bli av med smittorna innan jul.
Så förhoppningsvis hinner jag göra klart den tills imorgon.

Mina kuvert som jag beställde har inte kommit än så jag får hitta på nåt annat, måste ju skicka inrikes julkorten senast imorgon.

Ha det bra med Er alla, hoppas ni håller Er friska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0