Lite bilder från julbåten, en kort och en tavla

Hade en underbar stressfri jul i år, tycker bara det gick över för snabbt och den rätta känslan infann sig inte, kanske ska man ha lite stress ändå!?!
Här kommer en bild från båten från gågatan.

Våran hytt var lite längre ut högst upp på vänster sida.

Här är barnen på julfirandet hos tomten som kom på besök.

Lite dålig bild, sorry.


Här kommer lite jag gjorde innan jul.
Provade att göra den här tavlan med transfer teknik.

Det är faktiskt min mormor som bebis där.
Vill ni veta hur man gör finns det en beskrivning hos Sessan

Sen har jag glömt och visa bröllopskortet jag gjorde för länge sen, hon gillar vitt och gammalt kanske passar det till henne?eller dem?

Motivet har jag embossat med Liguid Platinum  likaså på hjärtbradsen. Sen har jag provat min crackle paint på klockstickersen.
 
Igår kom min syster med familj, då ville systerdottern på femton år att göra kort med mig, det visar jag lite senare vad vi gjorde måste ladda upp bilderna bara.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tavlan är superfin! Gott nytt pysselår! Kjam...

2009-01-01 @ 21:28:28
URL: http://madebym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0