Min altrade kryddburk som är en julklapp...

Nu har jag med blivit sjuk, två dar innan julafton, blääh... ja ja  får försöka kurera mig med alla möjliga slags hemkurer.

Har skapat idag men det kan jag inte visa än för jag hittar inte mitt minneskort till kameran, vet bara att jag la det på ett "säkert" ställe så inte barnen skulle få ta det, men ju kommer jag inte ihåg vart! Det blev en tavla till mamma med transfer teknik och sen blev det en julbrosch. Har gjort en bröllopskort men det är några dagar sen, men men, måste hitta minneskortet innan jag kan fota. 

Sen skulle jag ta in julgranen idag och klä den med barnen. Men jag hittade inte julgransfoten, kunde heller inte komma hemifrån idag för mannen hade råkat få med sig bilnycklarna vart nycklarna till förrådet sitter i också. Så jag tog en Höganäskruka och fyllde med sten och satt julgranen i den, än så länge har det hållt har dock ett fat under ifall det släpper vatten igenom.

Men jag kan ju visa alstret jag hade till Stämpelbodens jultävling hamnade faktiskt bland topp fem...
Man skulle göra en annorlunda paketinslagning, först tänkte jag inte vara med men sen hastade jag denna, hade haft i tanke att ta kryddburken en tid men fick inte arslet ur vagnen att göra nåt förrens sista dan, så detta tog inte så lång tid att göra.


Min tanke var att ta vad man har hemma under dessa tider då man ska tänka klimatsmart.
Sen har jag fyllt detta med årets julklapp, upplevelse eller rättare sagt upplevelser lappar som maken får välja under året såsom biobesök, massage etc. 

Lite närbilder
   

Nu ska jag fortsätta leta efter minneskortet, vill ju ta lite foton under julen.

Kommentarer
Postat av: Ika

God Jul på dej Johanna!



Kram Ika

2008-12-23 @ 11:17:00
URL: http://www.scrapika.blogspo.com
Postat av: Cyllan

hihii..då gissade jag rätt att det var din lilla fina burk som tog sig till topp 5. Grattis till placeringen och stämpelvinsten.

Ha en GOD JUL om det nu är möjligt med sjukdom och allt annat. Hoppas ni får det trevligt på båtresan för ni skulle väl ut på en tur nu i jul?

2008-12-23 @ 13:05:32
URL: http://h-zon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0