Lite ge bort "presenter"

Visar dagens alster så länge, glömde fota gårdagens så det får jag visa lite senare.
Har gjort lite egen julsenap, som jag alltid gör till varje jul, har altrat burken lite, locket fick sig en uppfräschning

 
Sen har jag embossat tagen med vitt och med Stämbelbodens swirl, sen har jag färgat den på a´la Mariantiskt vis
Har knutit tagen runt burken så den är lös (så man kan återanvända den ; )

Spateln eller vad man kan kalla "skeden" för fick lite röd embossing på sig!

Sen skulle jag börja plocka undan scrapsakerna ner i lådor men fastna i att göra en tändsticksask istället, blev en enkel, men de går åt, har delat ut alla, de var uppskattade kan jag säga. Min förebild där är Elisabeth.


Skulle som sagt plocka ner mina scrapsaker i kartonger men fastna i skapande istället, sen fick jag reda på att några bekanta ska gifta sig på nyårsafton så jag tänkte göra ett kort till de, men grrr... blev lite putt på min dotter, jag hade förberett allt och hade chalkat papprena jag skulle ha till men sen skulle vi äta och det kom lite folk just då så det låg på bordet under tiden hade min dotter på 5 år tagit pappret och klippt sönder det och ritat hjärtan på det så jag blev lite sur och ledsen där, hittar nu inget annat papper jag vill ha till det. Måste jag åka och handla ett j*vla papper till det? Jag har inget annat som jag vill ha till det blääh...

Kommentarer
Postat av: lillis70

Mmmm, hemma gjord senap... så gott! Snygg burk med. Både för gommen och ögat :-D

2008-12-18 @ 18:42:27
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: Cyllan

Så fina alster du skapat. Tror någon blir väldigt glad för både senapsburk och slev. Så fundigt att stämpla på sleven med. Ja det är kul det där med att pynta till tändstickaskar...har med fått blodad tand (ler).

Ha en god jul och hoppas det löser sig med papper till bröllopskortet.

2008-12-19 @ 14:08:32
Postat av: yoli design

wow vilken senapsburk... UUUrläcker!! :D

kraaaaaaaam

2008-12-20 @ 00:50:01
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 00:58:53
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Julia

Ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg:)

2008-12-20 @ 01:00:48
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0