Glömsk

Jaa...äntligen  har den kommunala förköpsrätten gått igenom, kommunen vill inte bygga där. Nu är det bara att få byggnadslovet klart. Sitter och jäser nu stekte pannkakor till kvällsmat nyss, barnen får själva bestämma maten denna vecka, smidigast så :)  Var en liten sväng in till Linköping idag syrran skulle köpa skor till sina barn så då tänkte jag också göra det när vi kom dit så märkte jag att jag hade glömt både telefonen och min plånbok hemma, men men fick låna av snälla syrran till det. Var på anställningsintervju igår säger inte vart än...men hoppas, är så trött på detta jobb som jag har just nu...Skulle ha åkt till brottning idag med grabbarna men Jonathan spydde hela natten så vi hoppar över det. Ska till tvättstugan nu och sen ta en liten kvällspromenad, måste röra på fläsket lite.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0