Städning för mig-badhus för barnen och Uffe

Vet inte varför jag sitter här och skriver för har så bråttom egentligen. Håller på och göra ett par smörgåstårtor och städar samtidigt. Ska inte ha nån stor fest för Jonathan eftersom vi har ju magsjuka, men syrran är här och min andra syster och mamma och nån granne kommer sen, de har ju fått smittan redan så en liten fest kan han få.
Just nu är Uffe med alla barnen, Jonathan, Emilja, Marcus och Jonas i simhallen i Linköping är lite nervös över hur det går för mina barn kan ju inte simma än, Uffe är ju lite tankspridd, jag vart lite arg och orolig och sa att han får ju lämna Marcus hemma men nej det ville han inte. Nä får skriva lite senare hur det har gått, måste fortsätta med alla sysslorna här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0