Träningsvärk

Hade en annan ledare på gympan igår så det blir ju att man använder andra muskler än vad man är van vid så jag har sån träningsvärk idag. Men det går nog över snart hoppas jag, för ikväll har jag ju Step Up med.
Min syster kom igår med sin son de ska vara här hela sporlovsveckan, ska iväg på brottning och boxing med grabbarna under veckan, sen har vi födelsedagskalas till Jonathan här med, han ville ha Tv-spel. Han fyller ju sju så det är nog dags att han får det nu. Var på SIBA och pratade med en försäljare där, han tyckte att jag skulle köpa en PS2 till honom, just vad jag hade själv tänkt så jag kan köpa mig själv Singstar, vart biten på det sen jag var hos en dåvarande jobbarkompis förra våren på fest, det var ju så roligt. Idag skulle vi handla lite, men ska imorgon iväg och storhandla mer, man får ju barnbidrag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0