Usch magsjuka

Mina tre barn hade magsjuka i helgen, men den äldsta fick åka till skolan idag de yngsta får vara hemma eftersom de ringde från dagis och sa att de hade manfall på personalen att om jag kunde hålla dom hemma en dag x:tra. Ja det kan jag väl, sa jag. Idag mår jag så dåligt tror jag håller på att åka på´t. Jag som har världens högsta tvättberg, vart så när de spydde sina sängkläder och flera ombyten gick åt, dessutom var jag och träna igår kväll så jag blev så pigg så jag kunde inte somna så tidigt som jag ville, det brukar vara så på måndagar efter träningen den är mellan 19-20 och ikväll så är det Step Up som gäller den är ännu senare 20-21 kommer vara halvdöd imorgon ska ju hinna till läkaren direkt på morgon när jag lämnat barn på dagis och skola. Var förresten på tomten igår i den lilla stugan som jag berättade om, de förra ägarna hade lämnat allt kvar så jag måste dit i helgen och slänga massa skit, tänkte här under våren börja flytta lite såna grejor jag inte behöver dit så att vi inte har så mycket sen kvar till juli-augusti. Själva husbygget kommer ju ta all tid, semestern kommer att gå åt där. Vi kommer ju att göra allt själva mannen har en egen byggfirma Uffe´s Mur & Kakel AB (lite reklam :) Men han är duktig på att snickra och sånt jag kommer få måla och tapetsera invändigt men det är kul sånt pill gillar inte han.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0