Avslutning

Blir ju inte så  mycket scrappat nu men en hatt ask blev det, har ju haft min gamla studenmössa i en sliten gammal hatt ask jag fått in i nån auktion för lääääänge sen, undrar bara vad jag gjorde av med den gamla pälsmössan som var i?
Med lite allt möjligt jag hittat hemma "nyckeln och nyckelhålet" har jag gjort själv sen har jag målat och dragit över med en distress vintage över så den ser lite rostig ut.
Och en bit tapet till själva lådan.

Skolavslutning var det med i dag. Kyrkan som det sig bör och pick nick därefter sen. Två stänk med regndroppar kände jag på min arm men inget mer.
 
Nu blir det pizza, ajöss med viktminsningen, har gått upp 3-4kg sen jag skulle börja gå ner lika mycket, blir nog viktväktarna igen i höst. Tror inte det finns kurser nu.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ååååå vilken fin burk/låda du har skapat!!!

2008-06-15 @ 09:00:21
URL: http://sessanspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0