Påskmiddag vid stugan

Ja det var en lugn och skön liten påskmiddag. Lite spartansk hade inte så mycket med oss, men tillräckligt att vi kan äta rester ett par dar. Ska ju till systra min imorgon, Jonathan är så ivrig att sova över hos sin kusin, har packat väskan, tittade vad, nämligen: finaste Spiderman tröjan och spidermanbyxor och en strumpa. Ja mamma fick lägga i lite mer. Vart lite nervös att jag inte kunde åka eftersom bilen började krångla igår och inte ville starta har ju bytt nytt batteri för inte så länge sen. Uffe höll på länge men det var nåt med några kablar. Först blir det en sväng förbi Tomas grav sen bär det iväg till Vingåker. Gick en promenad förut med min andra syster och hennes lilla hund, måste förbränna lite av påskgodiset, jag som inte skulle ta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0