Ett litet kort inatt

Blev ett litet kort till syrran ifrån mamma, hon bad mig göra igår en, så fick sätta mig ner igår kväll och göra det eftersom vi vart bortbjudna idag hos syster yster i Vingåker, trevligt kalas blev det, med mycket och god mat.
Jag och mamma passade på att åka till Factory Outlet en sväng, köpte nya Rönisch träningsbyxor och en Craft cyklist tröja och en Reebok långärmad, det bästa av tre världar hehe... blev en kjol med till mig och Jonathan fick nytt träningställ nu när de har börjat ha gympa ute igen.
image124

Jag är ju ingen kortmakare precis, men det tog inte så långa stunder att bli klar med den så rätt så nöjd får man väl vara då?
Glömde ta fram kameran under kalasen.

Faan glömde läkaren i onsdags, ja ja får ta det nån annan gång då...

Ritningarna är klara, och vi har hittat en hyresgäst hit till den första augusti, ehhh...blir eventuellt husvagnen eller en liten tvåa tills huset blir klar. Men då blir det inte så mycket att städa hehe, lättare för mig. Högtryck nu på Skatteverket, var det nästa vecka vi skulle vara klara med alla självdeklarationerna? Kommer inte ihåg. Har ju tid att vara där till 18:e Juli men kan antingen bli så att vi får sluta tidigare eller senare, beror på när vi är klara med att ha registrerat alla deklarationer. Lite tråkigt att bli arbetslös igen, men å andra sidan gör det inte så mycket om jag får vara hemma med barnen nån vecka så de får lite semester.
Nu skriker en unge, måste gå.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åååå super fint kort!!!

2008-05-22 @ 07:34:49
URL: http://sessanspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0