Hej svejs!

Helgen gick för fort, Lördagen åkte vi till Ekenäs Slott och Riddarspelen på förmiddag väldigt roligt framförallt för barnen, är bara så lat nu så jag orkar inte ladda upp några bilder, stanna på Max på hemvägen och åt.

Söndagen gick åt att försöka laga mammas cykel, växlarna krånglar, och gjorde iordning lite blommor ute vid hyresfastigheten och ordna lite med uteplatsen med. Bilen fick sig en städning med.

Idag jobbat och stressa o hämta barnen och hem sen laga mat, sen ta cykeln till Sya och utomhusgympan. Och undrar om jag kan få sova inatt, för det har inte blivit så mycket de senaste nätterna barnen sover oroligt, kanske för varmt?
Jag börjar känna mig tjock i halsen, men det vågade jag inte säga innan gympan till mamma, annars hade jag inte fått följa med.
Nu är det dags för sängen, God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0