Tisdag 11/11

Har varit gräsänka nu i två dar, gubben är åt Öland och jobbar på nån gård för att sätta upp plattor till nån mjölkrum eller vad det nu var.

Hade tänkt att åka och träna på gymmet idag, men tar det nog imorgon istället, för nu har han äntligen skaffat så att jag kan gå och träna, tänkte passa på nu på förmiddagarna, när barna är på skola/dagis. Ja så länge jag inte har jobb dvs.

Marcus (olyckskorpen) snubblade på dammsugaren igår och bet sig i tungan så blodet bara forsa, då höll jag på och svimma tog upp honom och benen vek sig på mig, jag tål inte se så mycket blod. Ringde 1177 men det var bara ge kallt att äta, för de kan inte göra så mycket när det är tungan det handlar om.
Varför ska allt hända honom för? Ja han har ju en fart på 200km/h hela tiden, men de andra har det aldrig hänt så mycket med.

Ok ska till tvättstugan nu, få se om jag får bort blodet från mina och Marcus kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0