Lite handlat

Blev en liten sväng till byn Mjölby idag och till Mobilia, kollade lite julklappar men hittade inte så mycket, blev faktiskt en bok om vildsvinsjakt till min jägare; ), fynda den på Karlssons, var på Jysk hittade lite där med och lite pyssel till korten.
Sån där pärlband med flera meter kosta bara ca 20 kr.
Sen blev det en liten loppisrunda och då handla jag detta.
 Ljusstake 30:-, ängel 10:-, handskar 15:-, bakform 15:- och spets 15:- (3,5 meter)

Kolla bara så fin ängeln är
Handskarna passar ju bra kanske till nyårsfesten om det nu blir nån.

Julen ska vi förresten kanske fira på en finlandsbåt i år. Har hållt i julen i fem år i rad med hela tjocka släkten och vänner men nu när vi är inaccorderade hos min mor har jag ingen lust att hålla i nån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0