Jaa, hittade min kamera

Efter att jag laddade upp bilder när vi kom hem från sjukhuset så försvann min kamera, har ju letat som en tok efter den, men nu hittade jag den bakom elementet idag när jag skulle städa.
 
Men nu har jag några kort i min mobilkamera som t.ex kort och ett namnalbum jag gett bort så de får ni se nån annan gång.

Men jag har annat att bjuda på.
Detta var till en tävling på Familjeliv, kom sist utav tre deltagare. Det skulle vara till en BOM skissutmanig. Kom inte på nåt annat på A och jag har inga foton av mig heller, nästan alla kort är nerpackade nånstans.


Sen har det blivit en del kort med.

Detta är till "Cyllans" halvårsbloggutmaning. Man skulle göra ett kort eller en LO i halva formatet.


Och så nåt jag hade tänkt att ha med till en kortutmaning men eftersom deadline var igår och jag inte hittade min kamera så hoppade jag över den. Började faktiskt med insidan (som tävlingen gick ut för, att dekorera insidan). Sen så gjorde jag framsidan med lite pappersspill tror att mannens syster som fyller 40 ska få den eller jag vet inte än.
Tycker det fattas nåt, ge lite förslag.
Sen baksidan.
Om ni undrar över "hålet som fattas" så är det blomman som håller fast framsidan.

Och så detta som Marcus fick när han fyllde tre i måndags

TACK till Hoppetossa för biljetten och den lilla grejen till tagen. Och för allt annatsom jag fick det var inte så lite det.

Undrar om de större barnen mår bra nu när det här hände med M. Eftersom jag var på sjukhuset med M så kunde inte jag vara hemma och läsa kvällssagor och när vi kom hem sen var jag lite trött för jag hade inte sovit nåt på sjukhuset, så E klippte sitt hår, inte så kul när de ska ha fotografering på dagis om ett par veckor och hon fyller fem i November. Och J pratar om döden och sånt nu, och när det där hände med Marcus så sa han till E att nu är M död.

Ok! Det var lite som händer här. Ska ta och fortsätta med ett par kort, ett till Hannah och ett till Anna som jag redan påbörjat, och idag blir det barnens favorit, pannkakor till middag.

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Fint mini kort du gjort till min halvårs tävling. Helt fantastiskt att ni får in lika mycket detaljer på ett mini kort som på ett normalt.

2008-10-02 @ 21:40:27
Postat av: Alina

Kikar in:) Godnatt!

2008-10-02 @ 21:43:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

sov gott själv!



åå nej inte johan palm...då kommer jag drömma att han skriker i örat på mej hahaha:D

2008-10-02 @ 22:33:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: JezzzA

Vilka fina saker du gör !

2008-10-03 @ 17:24:54
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0