Nu blir det tak...

Just nu i skrivandes stund håller de på och får upp takstolarna till huset. De var först lovade till den 15:e september men de bidde inte så, och därför ville jag inte ha nåt kalas för M förra helgen så därför tänkte jag att denna helg blir bra men egentligen så är det ju inte det för nu måste ju mannen vara där,  ja hur man än gör så blir det bara fel.

Jag var där förut med M och titta på när kranbilen tog upp takstolarna och då sa M att jag  vill gå upp till pappa, herregud unge har han inte lärt sig att inte klättra. Nej det är en liten vilde jag har.

Känner att jag inte hinner riktigt att scrappa just nu förutom att göra kort. Längtar tills huset blir klart och jag får ett eget scrappar-/kontorsrum. Så nu går jag och kikar in i andra scrappars bloggar för att sno lite ideér till mitt nya rum. Men hade jag vetat att det skulle ta så här lång tid hade jag nog inte flyttat till mamma så här tidigt, det tär på psyket det här att bo så här och ha det mesta av våra grejor nerpackade, har endast kläder och lite leksaker och kontors och scrappargrejorna framme, nu är ju alla mössor och vantar nerpackade så jag måste till källaren och leta fram de.

Men nu är det mat som gäller sen hämta de två andra huliganerna, blir lite rester från igår, fisk sen pannkakor till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Helene

Du vet väl att man kan aldrig få för stort scrapprum.

Mitt är på ca.10 kvm och jag är nöjd än så länge.

2008-10-04 @ 09:53:05
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0