Dötid!

Kallas det så när man inte riktigt hinner börja nåt eftersom man har en tid att passa? Ska hämta Jonathan snart han är hos en kompis på kalas, hos Nicklas. Här kommer kortet.
 Med embossat Grattis text.

Sen gjorde jag två LO´s igår, den första blev inte alls nöjd med.

 Tjusigt värre heter den, flickorna (Cajsa och Emilja) hade en skönhetskväll, men kunde inte riktigt få till den som jag ville men ibland blir det så.
Och så den andra LO´n blev jag lite mer nöjd med, eftersom har använt av mina favorit papper från Bohemian.
Man ser lite dåligt men har skrivit lite "vågigt" på tagsen, korten tagna från finlandsbåten i somras.

Sen har jag en till LO som jag gjorde förra veckan, om min storasysters flicka, den blev jag inte så jättenöjd med heller. Bokstäverna hade jag först klätt i prickigt papper men det passade inte alls, då de satt redan fast så målade jag de med svart akrylfärg på pappret, kanske kunde jag rädda det lite.

Lite embossade hjärtan med "clear"


Lite embossade blommor också


Ok kanske inte det bästa jag gjort men hade lite problem att få till det.

Måste hämta J nu.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker "tänker" är as cool... Jag såg inte rubriken först, men det är de som är så coolt med scrapping tycker jag.. Alla detaljer man inte ser från början // Sol på dig

2008-09-09 @ 14:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0