Glömde skicka in detta...

Det var en kortutmaning som jag glömde skicka in till Familjeliv igår så här kommer den.


Dålig bild igen tyvärr, min kamera börjar nog gå sönder eller nåt. Min mobil har ju gått sönder så jag måste skaffa det först, tråkigt när allt sker samtidigt, men mobilen måste jag ha eftersom vi bor ju nu under byggtiden hos mamma, så här har jag inte hemtelefon nu.

Lite nervös inför eftermiddagen är jag nu, ska ju genomgå en laserbehandling igen men nu bara i vänster öga, eftersom det inte blev bra första gången jag gjorde det. Och M har stannat hemma idag för han har feber stackars liten, har varit så trotsig nu sista tiden så man knappt orkar ta hand om honom själv och nu har han varit extra jobbig, kanske har han känt på sig att han har varit på väg att bli sjuk.


Lycka till mig själv ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Ika

Jättefint kort!



Hoppas allt gick bra med din laserbehandling på ögat.



Ha en trevlig helg!



Kram Ika



2008-09-19 @ 07:00:18
URL: http://www.scrapika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0