Jag vann...

Jaa, konstigt nog så vann jag på scrap-träffen Papp och Scraps skiss-utmaning som de anordna. Jag som aldrig har vunnit annars, så visst var/är det jättekul. Här kommer det vinnande bidraget, som faktiskt inte tog så lång tid att göra, eftersom jag inte bestämde mig att delta förräns det var ca 1 timme kvar att lämna in den.

Lite för färglös i min smak, men ibland måste man ju bara våga göra nåt annorlunda än vad man brukar.

Och detta vann jag.

Lite dålig bild, men det är två CS (en grön en röd), två jättefina papper, en tygkasse, grön filtband, glitter, strasstenar, knappar och en ask ribbon charms.

Scrap träffen gick jättebra, hann göra åtta LO´s och påbörja på den nioende, träffa nya scrap vänner, kanske blir det skåne snart ; )

Här kommer en till LO, har tänkt att göra en serie av husbygget.


OK visar en till.


Det lilla kuvertet på höger sida, gjorde jag efter att jag gick en liten mini-demo hos Rosario från Papp och Scrap hon skulle lägga in "mallarna" i sin blogg, antagligen redan idag.

Lägger in mera bilder kanske imorgon, vill ju gå och lägga mig, dessutom var mina bilder jättedåliga idag.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: kicki

Grattis till vinsten! Fina LO:sar måste jag säga...

2008-09-15 @ 08:26:37
Postat av: Ika

Jättefina Lo:s du gjorde i helgen!

Ja jag hoppas vekligen du kommer ner till oss och scrapar.



Tack för trevligt sällskap i helgen!



Ha en bra dag.



Kram Ika

2008-09-15 @ 08:32:39
URL: http://www.scrapika.blogspot.com
Postat av: Helene

Hej!

Grattis till din vinst.

Dina LO är jättefina.

Jag tycker du hann med hur mycket som.

Tack för trevlig sällskap och som sagt hoppas vi ses i Skåne i november.

2008-09-17 @ 06:54:14
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0