Lite bilder igen , från träffen.

Ok, nu har jag lite tid att lägga ut de sista bilderna från scrap träffen ifrån helgen. Det var jättekul, var ju min första scrap träff, roligt också se alla ansikten Live vars bloggar man läst och så...

Först en liten närbild.


Och så hela.


Och så en till... Om Jonathans första skoldag.

Hade tänkt detta till en dubbel-LO men få se när jag kommer in för att köpa det andra pappret ur samma serie. Detta är om våran Ölands semester.

Här kommer en som jag hade till  Stellas lift-tävling på söndagen.
Detta är en kväll vi var och bada vid "Jerusalemsbadet" utanför Motala.
 Lite synd att mina foton blir så dåliga bara.



Det här är när vi var i Tranås på musikfestivalen, och det hade precis ösregnat.

Och så den sista som jag påbörja men fick fortsätta med hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort - blir inspirerad får dock vänta till helgen för tid för scrapping - så mediativt..

2008-09-17 @ 21:16:29
URL: http://opportunityoflife.blogg.se/
Postat av: Helene

Så fina LO du gjort.Känner varmt för den med kojbygget.

Ha det så gott.

kramisar

2008-09-22 @ 08:59:34
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hallå tjejen

Vad kul att du hittade min sida så att jag fick komma in och se dina fina saker !!!!! Vad mycket du har som faller i min smak tjejen !!!! Du kan du inte komma till våra träffar i Linköping. Hör av dig skulle ju vara jättekul att träffas igen

Kram Lotta

2008-09-26 @ 09:41:27
URL: http://www.lottamalm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0