Lite småtankar så här på måndag eftermiddag...

Känner mig inte alls bra idag. Har ju haft konstiga stickningar i vänstra armen och fått gåshud i densamma i ett par veckors tid, men idag har jag haft ont med, men det kunde vara nåt som ligger i kläm i ryggen/nacken, har ju haft två av barnen som kommit till min säng inatt så jag har ju inte sovit nåt vidare inatt och bökigt var det med.

Börjar bli lite nervös inför helgen ska ju till scrap-mässan i linköping. Lördag sitter vi och scrappar mellan 10-21.30 och söndag 10-18, så jag tror inte jag ska scrappa så mycket i veckan ska nog börja packa till det istället. Men lite nervöst är det, sitta där med femtio andra och inte känna några, sen är ju jag en nybörjare jämfört med alla andra tror jag. Fast få se om jag åker lite senare på lördag ska ju lämna J i skolan då, de har ju 100-års firande i skolan då, därför ska de gå i skolan på lördag eftersom de gjorde det förr i tiden.

Ikväll är det scouterna för J, det tyckte han faktiskt om, sen är det gymping för mig, hoppas bara jag känner mig piggare ikväll.

Bye bye baby

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Johanna!

Kul att du ska komma på lördag!

Nej, det är inget krav att du ska vara där kl 10. Leta upp mig när du kommer så ska jag berätta om det är något du missat ;)

Ses snart!

2008-09-09 @ 11:48:02
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0