Nytt försök...

Nu ska vi försöka ladda upp bilder som inte gick häromdan. Här har jag embossat ett hjärta som var rött  från början.



Och så hela LO´n



Ja idag gick det alltså bättre.

Helg igen, matlagning åt mannen och de andra som hjälper till med huset, men idag är det inte alls lika bra väder som förra helgen, riktig höstregn. Ja sen vill jag inte vara där idag med barnen, de blir så skitiga. Så vi är inne och bara pysslar och tittar på film.

Nästa vecka fredag ska jag med Emilja och kolla hennes socker, vi har ju misstänkt ett bra tag att allt inte står till som det ska, hon äter kopiösa mängder med mat och dricker som bara den, sen får hon sina utbrott om socker sjunker för lågt eller om det blir mycket snabba kalorier.

Veckan därefter ska jag in på cirkulationsundersökning och kolla varför jag har så ont i benen och fötterna och varför jag får så ofta blodproppar i benen. Sen på torsdag om en och en halv vecka ska jag in och göra en ny laserbehandling till vänstra ögat som inte blev riktigt bra förra året. Förhoppningsvis kommer jag att se bättre nu i mörker.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Helt underbar LO

2008-09-07 @ 15:10:42
Postat av: Petra

Den här är ju helt underbar :) du har verkligen lyckats.. Jag tycker att det kan vara svårt att få till lite större kort, men när man lyckas (som ovan) blir det ju såååå fint// Kram

2008-09-09 @ 14:10:34
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0