Vann igen...

Vann med detta bidrag på Familjeliv.se´s höstutmaning.
 Vart rätt så nöjd med den.

Har idag varit och flängt, skulle till Memira på morgonen på efterkontroll för att kolla ögat, hoppas det sista korrigerades nu, det var mycket smidigare denna gång än vad det var första gången jag gjorde det. Lite svullet fortvarande så jag kan inte säga om det blev bra än.
Sen träffade vi (jag och Marcus)Uffe och lärlingen Jakob på Tannefors hembageri och tog och fika med dem, sen åkte jag och Marcus till Jula så jag handlade såna där lådsystem till att sortera knappar och brads i. 

Nu är det helg och slappa som gäller.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Petra

Den är jätte fin, förstår att du vann med den :)//Sol

2008-09-24 @ 20:18:42
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: Helene

Är du bättre i ögat? Din Lo om höstkille är precis en sådan jag älskar.

Du har verkligen lyckats tycker jag.

kramisar

2008-09-26 @ 07:08:22
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0