Livet går i 120km/h nu...

Usch hinner inte ens att sitta vid datorn längre, blir bara en snabbkoll men inget mer. Har en massa oöppnade mail, hinner inte ens skicka tillbaka alla kedjebrev. Undrar hur länge man ska orka med den här farten, fast nu igår och idag har jag hunnit städa lägenheten, ta tvättstugan och byta rent i alla sängarna, laga mat och baka dessutom jobba heldag.
Sen helgerna får man ju inte så lugnt heller är ju på bygget hela dagarna. Måste skaffa batterier till kameran så jag kan uppdatera med lite bilder. Nu är pojkarnas rum så gott som klara, bårdarna och lite småpill fattas, så jag kan börja med mitt sovrum hädanefter.
Så se hur mycket jag hinner i helgen, tänkte ha lite kalas till släkten på lördag så de kan fira Jonathan, men det blir endast fika, hinner inte med mer i år, sen får jag ha lite barnkalas lite senare nån gång, för helgen därefter ska jag på ljusparty och helgen därefter fyller mamma år och sen helgen därefter är det den stora scrapträffen i Linköping kanske helgen efter.
Men vad det suger i scraptarmen nu, ska nog göra några kort, för det är en del kalas nu, Jonathan ska på kalas den 27:e så det måste hittas utrymme nästa vecka att skapa lite.

Imorgon kommer Jonathan hem, han har varit hos sin kusin Jonas hela veckan. Sen på kalaset på lördag kommer hans "nya  kusiner" på besök, får jag träffa lilla E med. Det är Uffes systers nya man med barn som kommer.

En liten funderare, blir inte ni med trötta på giriga och falska personer? Usch såna finns ju överallt, sen allt skitsnack som går runt.
Ett är på jobbet om mig, alla går och pratar om den nya tjejen på bilpoolen, men hon har inget körkort, hahaa... alla tror att jag kör utan kort.

Nu ska jag gå och lägga mig GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Hannele

VAAAAA!!!! Har du ljugit för mig nu i sisådär 14år nu till mig och sagt att du har Körkort???? Eller ha du nyligen blivit av med det??? ;)



Konstigt vi bor i samma trappuppgång men inte har jag sett dig sen i lördags, du är ju på jobbet redan när jag åker och sen ha jag kommit hem mellan 21-24 nu i veckan... Lissi smet in till dig igår kväll när dörrn va öppen(tror att du va nere i tvättstugan)...

2009-02-19 @ 22:07:28
URL: http://nogg.se/MorOchDotternTornrosa
Postat av: Tygbiten

Åh jag känner igen mig. Har tagit på mig en massa uppdrag i olika styrelser och annat, sedan ska jag köra 3 barn till deras aktiviteter. Tisdagar brukar vara min lediga kväll men ibland kör det ihop sig då också. Håller på att städa bland uppdragen så att det ska bli lite tid över till annat.

Håll ut! Snart är huset klart och ni kan njuta av det. Tygbiten

2009-02-22 @ 21:50:19
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com/
Postat av: Lena P

HejJohanna

Tack för igår. Kunde inte skicka bilderna, din postlåda var full. Jag gör ett nytt försök.

2009-02-25 @ 10:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0