Lite kalas och ett par kort!

Ja då har ju min äldsta son hunnit fylla 8 år. Gud vad fort tiden har gått.

Tårtan jag gjorde till kalaset till släktingarna i lördags.

Här är Jonathan, syskonen, kusinen och de tre "nya kusinerna".


Och nej jag är inte gravid, fast man kan tro det från bilden det är alldeles för mycket god mat och fikabröd och alldeles för lite motion som är orsaken till min viktökning.

Och ja jag har skapat.
Ett kort till Jonathan

 
Sen lite närbilder. Stjärnan har jag hittat i min gamla smyckessamling, den är så där härligt krackelerat av naturen.
Och rymdgubbarna har jag fått av en tjej från scrapträffen i höstas, men tyvärr så vet jag inte vad hon heter men tack ändå. Men jag är inte nöjd med "strecken" ut från stjärnan.


Sen har det blivit ett till Lukas.


Sen har jag använt min nya öljettsättare jag köpte från Bauhaus.


Nu är det lite sent, har inte ens lagt barna än, men de har lite sovmorgon imorgon (lyckostarna). Och Uffe är på väg ner mot jaktmarkerna för att mata lite nöffissar, så jag är ensam ikväll.

God ´natt på er.


Kommentarer
Postat av: Cyllan

Wow vilken tårta. Så kul med formen 8:a till en 8-åring (den idén ska jag lifta i sommar när min fyller 6 )

Vilka härliga kill-kort. (jag tycker det är så svåra att komma på bra idéer till killkorten, fniss). Hoppas killarna blev glada för sina kort.

Sköt om dig

Kram C

2009-02-27 @ 19:48:34
URL: http://h-zon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0