En ny blogaward





Kriterier för denna award är.

1. Länka till den som gav dig denna award.

Lotta

2. Nominera 5 stycken andra som ni vill ge detta till.

3. Låt de nominerade få veta att du gett dem en award.

4. Sätt en bild på awarden i din blogg.



Till denna Award nominerar jag:

Alla som är i min blogg och läser.

Det finns så många som jag går och kikar hos för att få inspiration, de som hållt på länge och de som är nya, sen finns de som hänger i samma forum som jag, som jag terroriserar med mina tusen frågor.
För jag känner mig fortvarande som nybörjare även om jag hållt på nästan ett år nu.

Så jag nominerar ingen särskild med denna nominering och inte med den jag fick från Kicki.

Tack för inspirationen allihopa.

Kram


Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Inger

ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIN AWARD:) Du är för god du och vad du är SNÄLL hoppas bara att du inte dreglar så mycket att det kommer i tangentbordet så att det blir kortsluttning då kan du jo inte se mera jo:) Det är självklart att du också ska vara med hos Hoppetossa´s utmaning det är inte säkert att hon tycker om det jag gör även om du är så SNÄLL och gör det. Ser fram i mot ditt bidrag, lycka till:) Kramis från lilla pyssel Inger

2009-01-15 @ 15:25:34
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0