Såå trött...

Vart tar dagarna vägen? Har så mycket just nu att jag vet inte vart jag ska vara. Tror att jag skulle på nån möte på arb.förmedling imorgon, ja just det då måste jag skaffa barnvakt. Och telefonen är på bygget, tror jag, glömde den där igår när jag skulle iväg till gymmet med mamma och träna, förresten har inte tränat på en hel månad så idag har jag träningsvärk i hela kroppen, passade på att anmäla flickan på Funky Kidz när jag väl var där.
Tänkte först åka idag men måste städa här hemma lite, sen vill jag ju vara på bygget med, snart ska barnen hämtas och jag sitter bara här vid datorn, vad är det med mig egentligen.
Är ju så trött idag med, somnade faktiskt innan barnen igår, på soffan. OK kanske inte så bra att åka och träna när man har ont i halsen men jag har varit sjuk i en månad måste ju börja nån gång. Kanske ringa doktorn, nej just det har ju ingen telefon här, nä nu ska jag ta snabeldraken fram och börja städa, alltså NUUU...

Ok, nu börjar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0