Trött men glad!

Ja då var det över för denna gång igen, Linköpings Scrap helgen. Har äntligen kunnat sitta och scrappa och bara vara. Tack alla ni som ordnade detta och tack mina fina bordsgrannar ni kan ju titta in i IKA´s blogg för att se lite hur det såg ut vid vårat bord. Eftersom jag inte fotat det jag gjorde än så får ni snällt vänta på uppdatering här. Sen imorse var det upp vid fem igen och jobba, sen har jag varit hos frisören och stylat om mig själv för att få känna mig lite vårfräsch. (Stavade jag rätt nu? är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna) Sen kom Nicklas med mamma ut till bygget för att titta lite hur det ser ut och för fika sen fick Nicklas stanna ett litet tag, ja sen så har det blivit lite matlagning, diskning och vikning av tvätt, jobba lite med företagets bokföring med och nu är det kväller för mig, men imorgon får jag lite sovmorgon eftersom barnen har studiedag och jag har tagit ledigt. Få se om vi hittar påskris i skogen imorgon och om vädret tillåter det. Sen så var det detta med batterier till kameran, kanske ska jag försöka ladda de uppladdningsbara och kanske kan jag använda dem, vill ju visa lite vad jag gjort och vad jag vunnit.

Kram på er alla därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0