Lite gnista finns kvar

Kan ju inte hålla mig från min lilla skaparhörna, har inte framkallat så mycket nya kort så jag tittade lite på gamla kort och hittade ett jag vill scrappa om, det var när Jonathan var liten pojk bara och vi gjorde en liten dagsutflykt med våran båt i sjön yxningen. Farmor och farfar var med, det blev en trevlig dag i en ö där vi hade pick nick och simmade.
image82

Sen har jag rensat och gjort lite i ordning vid min lilla hörna. Tagit lite större korgar och lådor och fått det mera organiserat.
Kortmakeriet är ju så roligt när mina första stämplar har kommit, så jag gjorde ett kort till farmor när hon fyller 62 om ett par veckor. Blomman under "Busfröna" är en 3-D.
image83
Blir bara lite irriterad av att kanterna inte blir riktigt runda eftersom jag har ju ingen hörnstans, nåt mer som JAG VILL HA.

Annars har lördagen vart lite lugnt här, mamma och Cajsa var här så barnen kunde leka och mamma sitta vid datorn, sen var jag och mamma och handla på City Gross. Kanske ska se en film ikväll, bidde ju ingen bio, har känt mig lite krasslig i halsen, känns som att svälja taggtråd. Och lite frusen och trött med.

Skulle beställa biljetter till nästa vecka om vi skulle åka till Polen men, vet inte riktigt vilken bil och vilka som skulle med nu, så får beställa imorgon.

Kommentarer
Postat av: kiry

Kortet tycker jag blev jättegulligt! LO:n blev också bra.

2008-04-13 @ 10:14:04
Postat av: Tygbiten

åh vad fin Båtutflykten är! Snyggt när swirlsen går ut på korten.

2008-04-15 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0