Snart vardag igen...

Ja ibland kan man ju inte bara sova så då sitter man bara och slösurfar och smygtittar i andras bloggar. Åker hem imorgon bitti, ska packa ihop förtältet direkt efter frukosten. Igår var vi på Ölands djur och nöjespark hela dagen, så fint väder och idag tog vi en cykeltur till Borgholm, vi är i Köpingsvik på Gröndal camping, vädergudarna var på vår sida idag med, fast på morgonen hade det regnat, men det blev ett skönt och lyckat cykeltripp ändå. Men undrar vad jag har gjort för att förtjäna getingsticken och blåmärken på mina ben, först fick jag en blodpropp i högra benet förra veckan igen, sen snubbla jag första dagen på trappan till våran husvagn så jag har två jätte-stora blåmärken på vänstra smalbenet, sen så blev jag getingstucken igen fast denna gången i magen, för ett par veckor sen trampade jag på en, men denna bett verkar ha blivit inflammerad så halva magen är röd och svullen och varm så vi får se om det börjar avta tills på måndag annars får jag ringa doktorn.
Annars mår jag bra, tycker att jag är lyckligt lottad för min familj, trots att jag ibland har känt mig trött och inte uppskattad, men tror att det var bra att mannen tog lite ledigt trots allt, vi har verkligen behövt göra nåt ihop. Blir bio nästa vecka, som försenad födelsedags present, han fyllde ju år i går, fredag. Han fick bara två par strumpor och ett kort.

Köpte lite scrapgrejer när vi var nere i Borgholm de var halva priset men pappren kunde jag inte köpa för kunde inte frakta med dem hem i cyklarna. Barnen fick lite kläder och jag köpte en vit tunika och en jättefin kjol till mig själv. Jonathan skulle ha behövt nya gympaskor men hittade inga, måste ta nästa vecka för skolorna börjar ju nu på måndag.

Ska nog ta och lägga mig och nanna kudden.

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker Jonathan att det ska bli kul att börja skolan? Hur är det med ditt getingstick?

2008-08-18 @ 10:24:37
URL: http://kickis-scrap.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hoppas sticket blev bättre// Sol, igen :)

2008-08-19 @ 09:49:42
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0