SEMESTER IGEN

Få se om jag kan lägga ut några bilder med min nya dator, har ju äntligen fått min Laptop. Så just nu sitter jag i husvagnen och i Öland, resten av familjen ligger och sover, för imorgon blir det djur och nöjesparken.
Fint väder annars men det har blåst en del. Fick knappt upp förtältet. Men barnen bada i havet ändå, jag fegisen var bara upp till knäna it men det var ju så långgrunt. Kanske blir det bilder om våran vistelse imorgon, kanske, kanske.


Blomman och pappret kommer från nåt med Bohemian men kommer inte riktigt ihåg vad, har ju allt hemma.
§1Komiskt detta LO har jag gjort för länge sen men inte hunnit lägga ut det, men detta kort är taget från våran förra Ölands vistelse.

Sen är det ett kort med jag gjort.
.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar vara en glad och trevlig mamma imorgon,

Puss och god natt!

PS. Grunden till huset är gjutet och nu är det "bara" väggar och tak, sen kan jag börja med allt inomhus, vet ungefär vilka färger alla rum ska ha, och vet ungefär hur köket ska se ut. Visst är det mycket jobb innan man kan börja med sånt, men jag är ju så ivrig kan knappt bärga mig. Hoppas bara det blir någorlunda klart till jul, vill ju så gärna fira jul där.

Kommentarer
Postat av: Petra

Scrappen va jätte fin, jag ääälskar Bohemia pappren, det blir lite så där romantiskt som jag gillar// Sol

2008-08-19 @ 09:48:55
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0