Ååå vad det kliar...

Getingsticket har blivit bra, kliar men tar Clarityn mot det, sen lite cortisonkräm smörjes på det onda så det går och leva med det. Glömde åka till Memira (ögonlaser) på efterkontroll, men fick en ny tid till på torsdag, sen glömde jag packa Jonathans frukt som han ska ha med sig varje dag, ack denna sköna vardag, efterlängtad men jobbig.

Jösses, som Marcus har börjat säga, jag har scrappat idag. En LO för ovanlighetens skull.

Lite pastelliga färger och punchinellan som jag har blivit förtjust i.

Detta kortet är taget för två år sen ifrån Ölands djur och nöjespark.

Och är ju så förtjust i Bohemians papper så det lär jag nog använda en del utav i framtiden.

Dags att framkalla nya, det var länge sen jag framkalla något. Fast det blev inte så många nya kort ifrån Öland i år, hann ju bara vara där i tre dar och när vi var på nöjesparken så hade jag glömt vanliga kameran hemma så där har jag barafilmat med videokameran, sen nästa dag när vi var på cykelturen till Borgholm så var det ingen kräm i batterierna det märkte jag när vi var på slottsruinen och då fanns det ingenstans att köpa, sen när vi kom till Köpingsvik så var de slut överallt. Men har lite från sommaren ändock.

Fick hem lite nya papper som jag köpte från Rea från Panduro, och en lite Tote väska har jag med nu. 
 
Usch så tråkigt det är att vara ensam hemma, ville ju vara ensam lite nu men, men är ju så van att ha barnen hemma hela tiden. Sen saknar jag denna vuxenkontakten med. 


Kommentarer
Postat av: Petra

Fiint, visst är dom härliga Bohemiapapprerna... Jag är så såld på alla sådana där lite ruffigt romantiska papper// Sol

2008-08-20 @ 10:54:28
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: Cyllan

Så mysig LO du fått till. Framhäver verkligen bilden tycker jag

2008-08-20 @ 15:32:03
Postat av: Miss Goldie

Åååh, vilken härlig LO! Jag älskar pasteller och blommor så det var en LO precis i min smak.

2008-08-21 @ 12:17:52
URL: http://missgoldies.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0