Lite kreativ minsann...

Nu har jag köpt batterier och hittat min kamera som låg i husvagnen. Har gjort en enkel LO men är skapligt nöjd med den ändå. Det heter väl Less is More.

Hade en bra bild på min systerdotter Cajsa.

Sen har det blivit några kort. Ett av barnens fröken från dagis, var ju gravid. Visste inte när hon skulle få bebis så jag gjorde varsitt kort till pojke och flicka. Fick reda på idag att det blev en liten Elsa. Så "pojk-kortet" får jag spara till eventuellt senare bruk.
 Och så pojkkortet.



Sist ett kort jag gjort till min andra systers son Jonas.



Så visst skapas det lite här ibland.

Men hinner inget i helgen, vi ska mura upp stommen till vårt hus i helgen sen har vi en liten kräftskiva på huset imorgon kväll (förhoppningvis så får vi upp väggar så pass att vi kan vara ute och kanske ha en presenning som tak), så jag har lite att stå i, för måste ju laga mat till alla som kommer och hjälper till, nej nu ska det bakas bröd till kräftskivan och förbereda pajerna. Troligen blir det lite Singstar med imorgon hehe... måste nog öva.

Är så glad och lycklig nu så jag knappt kan hitta ord att sätta på´t.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad fint du har gjort och vad flitigt :) Härligt att du är så glad det liksom lyser igenom det du skriver och smittar av sig... Jag sitter här oh ler stort för mig själv.... Ha en mysig helg// Stooor Sol på dig

2008-08-29 @ 21:44:13
Postat av: lillis70

Oj vad mycket fint du har i bloggen!

Tycker om Trötter, snygga papper och så fint med cirklarna.

2008-08-31 @ 12:24:01
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0