Hemma från Finland

Nu har  vi varit hemma i en vecka, hade en skön vecka i Finland, gick rätt så bra att ha barnen ensam förutom ett missöde när vi var på ett nöjesfält i Tammerfors, Särkänniemi, Marcus den lille busfrön kom bort ett tag från mig. Hittade honom inne i INFOn sen. Visst hade jag lite hjälp från min syster men det största ansvaret med matlagning, tvättning och sånt låg ju på mig, kanske därför jag var helt slut i två dagar efteråt när vi kom hem, tur det för då hann jag och Hannah pyssla ett par kort.

 En glasspinnekort efter Mysanpysans tips, hämtat härifrån.

http://www.youtube.com/watch?v=KYgzr0FhILE
OK! Jag har ju inte allt som hon hade som den där som hon hade till hörnet t ex,

Hannah gjorde en rosa.


Dessa var jätte kul att göra.

Sen gjorde jag ett kort till min bästa kompis i finland, Kirsi. Gillar verkligen min nya embossingfön.


Nu har jag med äntligen inhandlat lite Punchinella som är så populärt just nu.



Nu ska jag fortsätta och titta på Shrek den tredje med barnen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0