Utkast: Tack för ...

Tack för alla snälla kommentarer, det peppar upp en.
Grillkväll ikväll och imorgon blir det kräftfiske med mannen, farmor och farfar är barnvakter.

Har varit lite kreativ nu sista dagarna, men batterierna är slut så jag inte kan ta bilder, men här kommer en LO som jag gjorde nu i veckan.




Hittade några stora tryckknappar i min syskrin



Ville prova på att "måla" med bubbelplast Hur gör andra? Tycker det vart lite knepigt.

Nu måste jag gå och förbereda grillkvällen. Ska vara på bygget, här har vi ju alltid åskådare som sitter och räknar tuggorna, ibland vill man bara vara för sig själv.

Nej dags att skaffa nya batterier till kameran och nya foton, för det kliar i fingrarna nu.

Ciao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0